Tuesday, February 15, 2011

SEINDAH NADA CINTA EP.4

Episode 4..

di sekolah pada waktu rehat..
zatie:weii,,tengok tak drama baru semalam,,best gile pelakon die hensem,,
ina:tak tengok lah,,semalam aku jaga omma aku,die demam,,
zatie:oh..eyqa kau tengok tak??eyqa?????weii mana eyqa bukan dekat belakang kite ke tadi?
ina:lorh,,eyqa dah dissappear..???

eyqa:haiisshh diorang ni kan sibuk berborak sampai aku dilupakan..aku cuma betulkan tali kasut je..diorang dah hilang..
isshh..asal lah sekolah ni besar sangat..(membebel then die nampak aiman)..hye aiman,,kau ade nampak zatie dengan ina tak??(senyum)
aiman: muke aku ade macam kaunter pertanyaan ke??(marah aiman lalu pergi)
eyqa:orang tanye je lah..(jerit eyqa kpd aiman dan teruskan pencarian..haha)
mira:hye,hye hye eyqa..mira wakil izza n izzani f0r that triple hye..hehe
semua:haha..
eyqa:oh ye,,korang ade nampak zatie dengan ina tak??
mira&izzani &izza: tu(sambil menunjuk ke arah ina dan zatie yang seperti mencari eyqa..)
eyqa:(melambaikan tangan ke arah ina n zatie)i'm here..
zatie:chingu,,mana kau pegi haha..penat tau kitorang cari..
eyqa:aku sesat tau tak..wae korang tinggalkan aku??T.T
ina:sesat??
semua:lol..

dirumah uncle aiman..
aiman:uncle,,aiman datang ni..
uncle aiman:(batuk2)
aiman:uncle dah makan ubat??
uncle aiman:(menggelengkan kepalanya)
aiman:biar aiman suapkan uncle bubur ni,,lepas ni uncle boleh makan ubat..(senyum)
uncle aiman:(batuk2)aiman tak keluar dengan kawan2 ke?
aiman:kawan??(senyum),malaslah sebab aiman nak berlatih untuk ujian bulan depan..
uncle aiman:baguslah..aiman buat yang terbaik ye..
aiman:(senyum)
sebelum aiman berjumpa dengan ibubapa kandungnya die telah dibesarkan oleh unclenye yang miskin..jadi dia  telah biasa hidup susah dan lebih rapat dengan unclenya bebanding ibubapa kandungnya..

dirumah ina..(malam)
sarah:ermm..ina..cikgu mus ade cakap apa2 dekat ina tak??
ina:cakap apa??
sarah:apa2 je,,ade tak
ina:tak,,kenapa??
sarah:takde apa2.(senyum)
ina:(?????curios)

esoknya di library sekolah..
keadaan di dalam library semuanya tenang dan senyap tiba-tiba..
fasha:WHATT?????

TO BE CONTINUE.....

No comments:

Post a Comment